Er is in 2010 geen aanleiding geweest om het budget resereve planstudieprojecten te gebruiken.
Real.progr.reg.lok. (14.01.03) | Stand ontwerpegroting | Stand 1e suppletoire begroting | Stand 2e suppletoire begroting | Mutatie slotwet | Realisatie | Gevolgen MIRT-budget | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
(1) | (2) | (3) | (4) | (5) | |||
Uitgaven | 180 | 257 | 147 | 9 | 156 | ||
1 | Noord/Zuidlijn Noord-WTC | 109 | 119 | 111 | 4 | 115 | |
2 | N201 | 27 | 38 | 25 | 2 | 27 | |
Rijn Gouwelijn Oost | 32 | 32 | 0 | 0 | 0 | ||
Scheveningen Boulevard | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | ||
Randstadrail (incl. voorbereidingskosten | |||||||
3 | en aanlanding) | 9 | 60 | 4 | 5 | 9 | |
4 | Beneluxmetro (ecl.Bodemsanering) | 0 | 5 | 5 | – 2 | 3 | |
Tilburg Noordwesttangent | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Nijmegen 2e stadsbrug | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
1. De in 2009 ontstane achterstand in de betalingen is in het verslagjaar weer ingehaald.
2. De uitvoering loopt iets voor op de planning, waardoor een mijlpaal eerder is gerealiseerd.
3. De ZORO bus en aanlanding De Haag Centraal zijn in 2009 vertraagd. De inhaalslag in 2010 zorgt voor meer uitgaven dan gepland.
4. De financiele afhandeling van dit project was voorzien in 2010, maar door enkele resterende werkzaamheden is dat niet gelukt. Dit project zal in 2011 financieel worden afgewikkeld.