2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Stand ontwerpbegroting 2010 | 69 372 | 76 203 | 70 533 | 69 097 | 69 097 | |
Mutatie 1e suppl. begroting 2010 | 11 605 | 5 116 | – 684 | – 684 | 316 | |
Nieuwe mutaties | – 100 | – 4 976 | – 4 976 | – 4 976 | – 4 976 | |
1. Subsidietaakstelling | – 5 000 | – 5 000 | – 5 000 | – 5 000 | ||
Overige beleidsmatig niet-relevante mutaties | – 100 | 24 | 24 | 24 | 24 | |
Stand ontwerpbegroting 2011 | 80 877 | 76 343 | 64 873 | 63 437 | 64 437 | 67 202 |
Waarvan nog te betalen | 79 644 | 76 283 | 64 501 | 63 066 | 63 776 | 66 741 |
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Stand ontwerpbegroting 2010 | 71 551 | 77 523 | 66 234 | 69 684 | 69 382 | |
Mutatie 1e suppl. begroting 2010 | 8 670 | 6 151 | 316 | 316 | 316 | |
Nieuwe mutaties | – 100 | – 976 | – 1 976 | – 2 976 | – 3 976 | |
Stand ontwerpbegroting 2011 | 80 121 | 82 698 | 64 574 | 67 024 | 65 722 | 66 963 |
w.v. Apparaatsuitgaven DGTP | 20 254 | 19 485 | 19 360 | 19 234 | 19 202 | 19 202 |
w.v. Optimale marktcondities | 6 620 | 6 602 | 6 583 | 6 574 | 6 564 | 6 564 |
w.v. Ontwikkelen Elektronische communicatie | 40 710 | 44 928 | 28 819 | 32 831 | 31 831 | 30 831 |
w.v. ICT & Frequentie beleid | 12 537 | 11 683 | 9 812 | 8 385 | 8 125 | 10 366 |
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Stand ontwerpbegroting 2010 | 26 400 | 26 400 | 24 100 | 200 | 200 | |
Mutatie 1e suppl. begroting 2010 | ||||||
Nieuwe mutaties | ||||||
Stand ontwerpbegroting 2011 | 26 400 | 26 400 | 24 100 | 200 | 200 | 200 |
1. Het kabinet heeft in het Aanvullend Beleidsakkoord een besparing van € 3,2 mld verondersteld uit hoofde van loonmatiging. Omdat de loonmatiging niet in de veronderstelde mate is opgetreden, neemt het demissionair kabinet zijn verantwoordelijkheid en kiest het voor een alternatieve invulling. Eén van deze maatregelen betreft een subsidietaakstelling op de EZ-begroting van structureel € 50 mln. De subsidietaakstelling is verdeeld over de beleidsartikelen 2, 3, 4 en 10. Het aandeel in artikel 10 zal op een later moment aan specifieke instrumenten binnen het artikel worden toegewezen.