Stand ontwerp begroting 2012 | Mutaties suppletoire begroting VJN 2012 | Stand suppletoire begroting VJN 2012 | Mutaties 2013 | Mutaties 2014 | Mutaties 2015 | Mutaties 2016 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | (3)=(1+2) | ||||||
Verplichtingen | 56 000 | 2 253 | 58 253 | 2 835 | 1 948 | 435 | 434 | |
Uitgaven: | 56 000 | 2 253 | 58 253 | 2 835 | 1 948 | 435 | 434 | |
1.3 | Raad van State | 56 000 | 2 253 | 58 253 | 2 835 | 1 948 | 435 | 434 |
waarvan: | ||||||||
a. Hoger Beroep Vreemdelingenzaken Asiel | 1 250 | |||||||
b. Compensatie extra kosten tijdelijke Crisis en Herstelwet | 500 | 1 500 | 1 500 | |||||
Ontvangsten | 1 852 | 300 | 2 152 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toelichting:
a. Hoger Beroep Vreemdelingenzaken Asiel.
De bekostigingssystematiek wordt momenteel herzien. Na de herijking wordt een nieuwe budgettaire reeks opgemaakt.
b. Overboeking van het ministerie van Infrastructuur en Milieu voor compensatie voor de extra kosten voor tijdelijke Crisis en Herstelwet.
Stand ontwerp begroting 2012 | Mutaties suppletoire begroting VJN 2012 | Stand suppletoire begroting VJN 2012 | Mutaties 2013 | Mutaties 2014 | Mutaties 2015 | Mutaties 2016 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | (3)=(1+2) | ||||||
Verplichtingen | 29 077 | 867 | 29 944 | 221 | 221 | 220 | 220 | |
Uitgaven: | 29 077 | 867 | 29 944 | 221 | 221 | 220 | 220 | |
2.1 | Algemene Rekenkamer | 29 077 | 867 | 29 944 | 221 | 221 | 220 | 220 |
Ontvangsten | 1 217 | 0 | 1 217 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Stand ontwerp begroting 2012 | Mutaties suppletoire begroting VJN 2012 | Stand suppletoire begroting VJN 2012 | Mutaties 2013 | Mutaties 2014 | Mutaties 2015 | Mutaties 2016 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | (3)=(1+2) | ||||||
Verplichtingen | 15 657 | 1 124 | 16 781 | 408 | 408 | 407 | 407 | |
Uitgaven: | 15 657 | 1 124 | 16 781 | 408 | 408 | 407 | 407 | |
3.1 | Reguliere klachten | 13 884 | 1 124 | 15 008 | 408 | 408 | 407 | 407 |
3.2 | Klachten van lagere overheden | 1 773 | 0 | 1 773 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ontvangsten | 1 789 | 0 | 1 789 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Stand ontwerp begroting 2012 | Mutaties suppletoire begroting VJN 2012 | Stand suppletoire begroting VJN 2012 | Mutaties 2013 | Mutaties 2014 | Mutaties 2015 | Mutaties 2016 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | (3)=(1+2) | ||||||
Verplichtingen | 3 485 | 883 | 4 368 | 37 | 38 | 38 | 37 | |
Uitgaven: | 3 485 | 883 | 4 368 | 37 | 38 | 38 | 37 | |
4.1 | Apparaat | 1 802 | 252 | 2 054 | 13 | 13 | 13 | 13 |
4.2 | Decoraties | 1 678 | 631 | 2 309 | 24 | 25 | 25 | 24 |
4.3 | Riddertoelagen | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ontvangsten | 29 | 0 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Stand ontwerp begroting 2012 | Mutaties suppletoire begroting VJN 2012 | Stand suppletoire begroting VJN 2012 | Mutaties 2013 | Mutaties 2014 | Mutaties 2015 | Mutaties 2016 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | (3)=(1+2) | ||||||
Verplichtingen | 1 832 | 213 | 2 045 | 13 | 13 | 13 | 12 | |
Uitgaven: | 1 832 | 213 | 2 045 | 13 | 13 | 13 | 12 | |
6.1 | Apparaat | 1 832 | 213 | 2 045 | 13 | 13 | 13 | 12 |
Ontvangsten | 60 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Stand ontwerp begroting 2012 | Mutaties suppletoire begroting VJN 2012 | Stand suppletoire begroting VJN 2012 | Mutaties 2013 | Mutaties 2014 | Mutaties 2015 | Mutaties 2016 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | (3)=(1+2) | ||||||
Verplichtingen | 2 830 | – 37 | 2 793 | 23 | 23 | 23 | 23 | |
Uitgaven: | 2 830 | – 37 | 2 793 | 23 | 23 | 23 | 23 | |
7.1 | Apparaat | 2 830 | – 37 | 2 793 | 23 | 23 | 23 | 23 |
Ontvangsten | 200 | 0 | 200 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Stand ontwerp begroting 2012 | Mutaties suppletoire begroting VJN 2012 | Stand suppletoire begroting VJN 2012 | Mutaties 2013 | Mutaties 2014 | Mutaties 2015 | Mutaties 2016 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | (3)=(1+2) | ||||||
Verplichtingen | 1 886 | 258 | 2 144 | 279 | 279 | 279 | 279 | |
Uitgaven: | 1 886 | 258 | 2 144 | 279 | 279 | 279 | 279 | |
8.1 | Apparaat | 1 886 | 258 | 2 144 | 279 | 279 | 279 | 279 |
Ontvangsten | 70 | – 20 | 50 | – 20 | – 20 | – 20 | – 20 |