Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten:
Alzo Wij in overweging genomen hebben, dat de noodzaak is gebleken van een wijziging van de begrotingsstaat van het Infrastructuurfonds voor het jaar 2011, vastgesteld bij de wet van 28 januari 2011, Stb. 73.
Zo is het, dat Wij met gemeen overleg der Staten-Generaal, hebben goedgevonden en verstaan, gelijk Wij goedvinden en verstaan bij deze:
Artikel 1
De begrotingsstaat van het Infrastructuurfonds voor het jaar 2011 wordt gewijzigd, zoals blijkt uit de desbetreffende bij deze wet behorende staat.
Lasten en bevelen dat deze in het Staatsblad zal worden geplaatst en dat alle ministeries, autoriteiten, colleges en ambtenaren wie zulks aangaat, aan de nauwkeurige uitvoering de hand zullen houden.
Gegeven
De Minister van Infrastructuur en Milieu,
Wijziging van de begrotingsstaat van het Infrastructuurfonds voor het jaar 2011 (Slotwet)
Suppletoire begrotingsstaat (Slotwet) behorende bij de Wet van .........., Stb. ...
Begroting 2011
Infrastructuurfonds
Bedragen in EUR 1 000
(1) | (2) | (3) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Art. | Omschrijving | Oorspronkelijk vastgestelde begroting | Mutaties (+ of –) eerste suppletoire begroting | Mutaties (+ of –) tweede suppletoire begroting | ||||||
Verplichtingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplichtingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplichtingen | Uitgaven | Ontvangsten | ||
TOTAAL | 8 404 868 | 8 404 868 | – 103 264 | – 103 264 | – 132 402 | 41 969 | ||||
11 | Hoofdwatersystemen | 759 716 | 1 017 145 | 114 300 | 528 944 | 50 594 | 7 389 | – 686 162 | – 219 072 | – 6 172 |
12 | Hoofdwegennet | 3 739 149 | 3 086 172 | 159 772 | 334 127 | – 581 919 | 33 126 | – 1 270 148 | 34 372 | – 85 831 |
13 | Spoorwegen | 2 563 527 | 2 453 026 | 29 000 | 393 483 | – 12 183 | 1 928 | – 379 873 | 78 199 | 12 792 |
14 | Regionaal, lokale infrastructuur | 159 787 | 232 195 | 0 | 226 566 | 43 472 | 0 | 150 259 | 50 856 | |
15 | Hoofdvaarwegennet | 1 105 352 | 930 622 | 56 874 | 179 411 | 39 260 | 17 963 | – 360 773 | – 28 175 | – 43 008 |
16 | Megaprojecten niet-Verkeer en Vervoer | 370 609 | 658 605 | 20 186 | 158 846 | – 12 636 | 2 601 | – 125 795 | – 19 560 | – 22 787 |
17 | Megaprojecten Verkeer en Vervoer | 132 220 | 0 | 0 | 163 390 | 81 583 | 0 | – 126 679 | – 10 586 | 2 500 |
18 | Overige uitgaven en ontvangsten | 20 920 | 27 103 | 5 525 | 287 498 | 288 565 | 354 522 | 15 211 | – 18 436 | 125 |
19 | Bijdragen andere begrotingen Rijk | 8 018 211 | – 520 793 | 184 350 |
(4)=(1)+(2)+(3) | (5) | (6)=(5)–(4) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Art. | Omschrijving | Totaal geraamd | Realisatie1 | Slotwetmutaties (+ of –) (+ = tekortschietend geraamd bedrag) | ||||||
Verplichtingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplichtingen | Uitgaven | Ontvangsten | Verplichtingen | Uitgaven | Ontvangsten | ||
TOTAAL | 8 169 202 | 8 343 573 | 8 372 471 | 8 475 654 | 203 269 | 132 081 | ||||
11 | Hoofdwatersystemen | |||||||||
12 | Hoofdwegennet | 602 498 | 848 667 | 115 517 | 552 419 | 834 733 | 39 762 | – 50 079 | – 13 934 | – 75 755 |
13 | Spoorwegen | 2 803 128 | 2 538 625 | 107 067 | 2 274 880 | 2 577 371 | 98 380 | – 528 248 | 38 746 | – 8 687 |
14 | Regionaal, lokale infrastructuur | 2 577 137 | 2 519 042 | 43 720 | 2 017 923 | 2 670 403 | 144 781 | – 559 214 | 151 361 | 101 061 |
15 | Hoofdvaarwegennet | 536 612 | 326 523 | 0 | 164 588 | 338 572 | 0 | – 372 024 | 12 049 | 0 |
16 | Megaprojecten niet-Verkeer en Vervoer | 923 990 | 941 707 | 31 829 | 918 852 | 829 016 | 29 456 | – 5 138 | – 112 691 | – 2 373 |
17 | Megaprojecten Verkeer en Vervoer | 403 660 | 626 409 | 0 | 365 431 | 643 633 | 1 064 | – 38 229 | 17 224 | 1 064 |
18 | Overige uitgaven en ontvangsten | 168 931 | 70 997 | 2 500 | 61 057 | 72 348 | 4 090 | – 107 874 | 1 351 | 1 590 |
19 | Bijdragen andere begrotingen Rijk | 323 629 | 297 232 | 360 172 | 299 446 | 406 395 | 475 289 | – 24 183 | 109 163 | 115 117 |
7 682 768 | 7 682 832 | 64 |