Screeningsautoriteit Justis screent om inzicht te krijgen in de betrouwbaarheid van personen en organisaties. Justis doet dit in het belang van het functioneren van de rechtsstaat en de veiligheid in en van de samenleving.
Justis screent op terreinen waarvan politiek en samenleving vinden dat betrouwbaarheid belangrijk is. Justis maakt hierbij gebruik van unieke informatie die alleen voor de overheid beschikbaar is. Daar waar het bedrijfsleven screent, wil Justis dat dit betrouwbaar gebeurt en daarom screent ze deze organisaties ook. Justis draagt bij aan de veiligheid in en van de samenleving en doet recht aan de beginselen van de rechtsstaat, aangezien de rechtsstaat alleen goed kan functioneren als de betrouwbaarheid en veiligheid zijn gewaarborgd.
Bij het screenen van personen en organisaties stelt Justis de principes van de rechtsstaat centraal. Onafhankelijk en met oog voor privacy weegt Justis, vanuit een wettelijke basis, individuele belangen van personen en organisaties af tegen het collectieve belang, met als doel kwetsbare belangen te beschermen en risico’s te verminderen.
Omschrijving | Vastgestelde begroting (1) | Realisatie (2) | Verschil (3 = 2 - 1) | Realisatie 2022 |
---|---|---|---|---|
Baten | ||||
Omzet | 58.031 | 60.109 | 2.078 | 53.330 |
- Omzet moederdepartement | 53.464 | 55.114 | 1.650 | ‒ 409 |
- Omzet overige departementen | 3.477 | 4.083 | 606 | 3.751 |
- Omzet derden | 1.090 | 912 | ‒ 178 | 49.988 |
Rentebaten | 0 | 1.202 | 1.202 | 45 |
Vrijval voorzieningen | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bijzondere baten | 0 | 382 | 382 | 0 |
Totaal baten | 58.031 | 61.693 | 3.662 | 53.375 |
Lasten | ||||
Apparaatkosten | 58.031 | 56.801 | ‒ 1.230 | 51.665 |
-Personele kosten | 32.082 | 32.993 | 911 | 29.946 |
Waarvan eigen personeel | 28.724 | 26.254 | ‒ 2.470 | 24.230 |
Waarvan inhuur externen | 3.358 | 6.739 | 3.381 | 5.716 |
Waarvan overige personele kosten | 0 | 0 | 0 | 0 |
-Materiële kosten | 25.949 | 23.808 | ‒ 2.141 | 21.719 |
Waarvan apparaat ICT | 1.144 | 697 | ‒ 447 | 1.386 |
Waarvan bijdrage aan SSO's | 10.046 | 8.850 | ‒ 1.196 | 8.236 |
Waarvan overige materiële kosten | 14.759 | 14.261 | ‒ 498 | 12.097 |
Materiële programma kosten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Rentelasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Afschrijvingskosten | 0 | 0 | 0 | 0 |
-Materieel | 0 | 0 | 0 | 0 |
Waarvan apparaat ICT | 0 | 0 | 0 | 0 |
Waarvan overige materiële afschrijvingskosten | ||||
-Immaterieel | 0 | 0 | 0 | 0 |
Overige lasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Waarvan dotaties voorzieningen | 0 | 0 | 0 | 0 |
Waarvan Bijzondere lasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Totaal lasten | 58.031 | 56.801 | ‒ 1.230 | 51.665 |
Saldo van baten en lasten gewone bedrijfsuitoefening | 0 | 4.892 | 4.892 | 1.710 |
Agentschapsdeel Vpb-lasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Saldo van baten en lasten | 0 | 4.892 | 4.892 | 1.710 |
Baten
Omzet moederdepartement | 2023 | 2022 |
---|---|---|
Waarvan direct gerelateerd aan geleverde producten/diensten | ||
- VOG NP | 22.761 | ‒ 24.249 |
- VOG RP | 558 | ‒ 1.055 |
- Gratie | 1.053 | 920 |
- Naamswijziging | 3.751 | 1.116 |
- VOG-P | 855 | 161 |
- Toekomstvaste IV, POK-OOO | 2.517 | 1.092 |
Totaal DGSenB | 31.495 | ‒ 22.015 |
- BIBOB | 8.647 | 7.813 |
- Risicomeldingen | 6.137 | 5.312 |
- TIV | 1.307 | 1.081 |
- GSR | 1.286 | 924 |
- WPBR Ondernemingen | 914 | 421 |
- WPBR leidingevenden | 601 | 336 |
- WWM Ontheffingen | 532 | 419 |
- WWM Administratieve Beroepen | 1.309 | 2.516 |
- BOA | 2.704 | 1.937 |
- BOD | 182 | 158 |
- Incassobureau´s | 0 | 689 |
Totaal DGRR | 23.619 | 21.606 |
Waarvan overige ontvangsten/bijdragen van het moederdepartement | 0 | 0 |
Totaal | 55.114 | ‒ 409 |
Omzet overige departementen | 2023 | 2022 |
---|---|---|
Verdeeld naar productgroep: | ||
- Ministerie van I&W | 243 | 198 |
- DUO | 412 | 306 |
- Ministerie van EZ | ‒ 123 | ‒ 189 |
- Ministerie van VWS | 3.551 | 3.436 |
Totaal | 4.083 | 3.751 |
Omzet derden | 2023 | 2022 |
---|---|---|
Verdeeld naar productgroep: | ||
- VOG(VOG NP, VOG RP en GVA) | 912 | 47.373 |
- Naamswijziging | 1.835 | |
- WPBR | 551 | |
- BIBOB | 158 | |
- WWM | 20 | |
- Sancties | 51 | |
Totaal | 912 | 49.988 |
Vrijval voorzieningen | 2023 | 2022 |
---|---|---|
Voorziening 2022 | 0 | 0 |
Voorziening 2023 | 0 | 0 |
Totaal | 0 | 0 |
Bijzondere baten | 2023 | 2022 |
---|---|---|
Vrijval overgang ideal ING | 291 | 0 |
Correctie werkvoorraden V&T | 91 | |
Totaal baten | 382 | 0 |
Omzet moederdepartement
De omzet moederdepartement komt uit het IBOS-kader.
Het IBOS kader bedroeg oorspronkelijk € 53,5 mln. Dit is gedurende het jaar 2023 verhoogd tot € 58,6 mln. De ophoging wordt onder andere veroorzaakt door de LPO (€ 2,0 mln.), alsmede de bijdrage voor de VOG-P (€ 0,8 mln.). Vanwege lagere productie dan begroot zal Justis in 2024 € 3,3 mln. terug storten naar de opdrachtgever. Hiervan wordt € 2,8 mln. veroorzaakt door een lagere productie van BIBOB. De € 3,3 mln. is dan ook niet opgenomen in de baten.
Verder vallen onder het IBOS-kader de bijdrage voor het project incassobureau´s (€ 195 K), bijdrage voor Toekomstvaste IV (€ 1 mln.), bijdrage in het kader van het project Informatiehuishouding Open op Orde (€184 K), project Informatisering Justis ( € 490 K) en POK/WAU (€ 642K).
Het IBOS-kader is netto in lijn met de begroting. De realisatie 2023 is hoger doordat Justis in 2023 een nieuwe financieringssystematiek heeft, waarbij de kosten volledig worden gedekt door het moederdepartement.
Het moederdepartement heeft geen overige bijdrage aan het agentschap Justis verstrekt.
Omzet overige departementen
De omzet overige departementen is in 2023 niet in lijn met de begroting 2023 en de realisatie 2022. De stijging heeft te maken met hogere aantallen gratis VOG (€ 291 K), Continu Screenen Taxi en Continu Screenen Kinderopvang.
Omzet derden
De omzet derden bestaat uit omzet die noch uit het moederdepartement, noch uit overige departementen komt. Dit zijn de leges die burgers en bedrijven betalen voor de Justis producten. De realisatie van het jaar 2023 is lager dan vorig jaar door de nieuwe financieringssystematiek, waarbij de omzet derden wordt overgemaakt naar het moederdepartement.
De realisatie van omzet derden is lager dan de begroting door een lagere productie van de GVA (€ 178 K).
Rentebaten
In 2023 heeft Justis € 1,2 mln. aan rentebaten.
Bijzondere baten
In 2023 zijn er bijzondere baten. Dit komt grotendeels door een vrijval veroorzaakt door de overgang van de ideal-betalingen van ING naar CM.com. Dit heeft te maken met het verschil dat er jaarlijks is tussen de betaalde leges en de geregistreerde productie. Over een periode van meer dan 10 jaar is dit verschil opgelopen tot € 292 K. Daarnaast was er in 2023 een herwaardering van de werkvoorraden van V&T (€ 90 K).
Lasten
Personele kosten | 2023 | 2022 |
---|---|---|
Waarvan eigen personeel | 26.254 | 24.230 |
Waarvan externe inhuur | 6.739 | 5.716 |
Waarvan overige personele kosten | 0 | 0 |
Totaal | 32.993 | 29.946 |
Materiële kosten | 2023 | 2022 |
---|---|---|
Waarvan apparaat ICT | 697 | 1.386 |
Waarvan bijdrage aan SSO's | 8.850 | 8.236 |
Waarvan overige materiele kosten | 14.261 | 12.097 |
Totaal | 23.808 | 21.719 |
Materiële programma kosten | 2023 | 2022 |
---|---|---|
programma kosten | 0 | 0 |
Totaal | 0 | 0 |
Bijzondere lasten | 2023 | 2022 |
---|---|---|
bijzondere lasten | 0 | 0 |
Totaal | 0 | 0 |
Personele kosten
De gerealiseerde personele kosten zijn ten opzichte van 2022 met € 3 mln. gestegen. De personeelskosten zijn echter lager dan de begroting 2023. Dit wordt veroorzaakt door de arbeidsmarktproblematiek en lastig invulbare vacatures op formatieplekken. Er is in 2023 22 FTE minder ingevuld dan de toegestane formatie. Dit verklaart ook de toename van externe inhuur (+ € 3,3 mln.) ten opzichte van de begroting.
Materiële kosten
De hogere realisatie 2023 op «overige materiële kosten» ten opzichte van begroot wordt deels veroorzaakt door verschuiving van kosten vanuit apparaat ICT (€ 689 K).
Saldo van baten en lasten
Het positieve exploitatieresultaat ad € 4,9 mln. is de resultante van een (per saldo) hogere productie voor overige departementen en de rentebaten, gecombineerd met een lichte stijging van de lasten.
31-12-2023 | 31-12-2022 | |
---|---|---|
Activa | ||
Vaste Activa | 0 | 0 |
Materiële vaste activa | 0 | 0 |
waarvan grond en gebouwen | 0 | 0 |
waarvan installaties en inventarissen | 0 | 0 |
waarvan projecten in uitvoering | 0 | 0 |
waarvan overige materiële vaste activa | 0 | 0 |
Immateriële activa | 0 | 0 |
Vlottende Activa | 34.612 | 33.949 |
Voorraden en onderhanden projecten | 0 | 0 |
Debiteuren | 784 | 486 |
Overige vorderingen en overlopende activa | 1.570 | 17.875 |
Liquide middelen | 32.257 | 15.588 |
Totaal Activa | 34.612 | 33.949 |
Passiva | ||
Eigen vermogen | 6.601 | 1.710 |
Pok/Wau reserve | 0 | |
Exploitatiereserve | 1.710 | 0 |
Onverdeeld resultaat | 4.892 | 1.710 |
Voorzieningen | 0 | 0 |
Langlopende schulden | 0 | 0 |
Leningen bij het Ministerie van Financiën | 0 | 0 |
Kortlopende schulden | 28.011 | 32.239 |
Crediteuren | 2.357 | 437 |
Belastingen en premies sociale lasten | 0 | 0 |
Kortlopend deel leningen bij het Ministerie van Financiën | 0 | 0 |
Overige schulden en overlopende passiva | 25.654 | 31.802 |
Totaal Passiva | 34.612 | 33.949 |
Toelichting op de debetzijde van de balans
Activa
Van de post «Debiteuren» heeft € 408 K betrekking op het moederdepartement en € 376 K op derden. Van de post «Overige vorderingen en overlopende activa» heeft € 1,4 mln. betrekking op overige departementen en € 175 K betrekking op derden.
Toelichting op de creditzijde van de balans
Passiva
Omschrijving voorziening | Stand per | Vrijval | Dotatie | Onttrekking | Stand per |
---|---|---|---|---|---|
1-1-2023 | in 2023 | in 2023 | in 2023 | 31-12-2023 | |
Voorziening | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Totaal | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
In 2023 is geen voorziening getroffen of vrijgevallen. Er waren ook geen dotaties aan de voorzieningen.
Voorziening dienstjubilea: Het is om de volgende redenen niet doelmatig om een voorziening te treffen. Ten eerste vanwege het feit dat de omvang van toevoegingen en onttrekkingen aan de voorziening met elkaar in lijn liggen en de financiële impact in enig jaar beperkt is en ten tweede omdat de administratieve lasten hoog zijn.
De niet opgenomen verlofdagen (balanswaarde € 2,5 mln.) zijn onderdeel van de post ‘Overige schulden en overlopende passiva’ op de balans.
Van de post ‘Overige schulden en overlopende passiva‘ heeft € 19,6 mln. betrekking op het moederdepartement (inclusief de afrekening over de productieaantallen ter waarde van € 3,3 mln.), € 1,7 mln. betrekking op overige departementen en € 4,3 mln. betrekking op derden.
Eigen vermogen
Op grond van de gemiddelde omzet over de jaren 2021, 2022 en 2023 bedraagt de maximaal toegestane stand van het eigen vermogen € 2,7 mln. De berekening van het maximale eigen vermogen is gebonden aan een maximumomvang van 5% van de gemiddelde jaaromzet berekend over de laatste drie jaar (artikel 27 lid 4 c van de Regeling agentschappen).
Het onverdeelde resultaat 2023 bedraagt € 4,9 mln. positief. Hiervan wordt € 1,0 mln. toegevoegd aan de exploitatiereserve.
De stand van het eigen vermogen ultimo 2023 komt daarmee op een bedrag van € 2,7 mln. positief.
De overblijvende € 3,9 mln. wordt conform de Regeling Agentschappen teruggeboekt naar de eigenaar.
In onderstaand overzicht is de ontwikkeling van het eigen vermogen in relatie tot de gemiddelde omzet in de afgelopen drie jaar opgenomen.
Jaar | Omzet | Eigen vermogen | % |
---|---|---|---|
2023 | 60.108 | 2.715 | 5% |
2022 | 53.330 | 1.710 | 3% |
2021 | 49.491 | ‒ 733 | ‒ 1% |
Exploitatie-reserve | POK/WAU reserve | Onverdeeld resultaat | Totaal | |
---|---|---|---|---|
Stand 01-01-2023 | 0 | 1.710 | 1.710 | |
Onverdeeld resultaat 2022 (+/-) | 1.710 | ‒ 1.710 | 0 | |
Toevoeging door moederdepartement (+) | 0 | |||
Storting aan moederdepartement (-/-) | 0 | |||
Onverdeeld resultaat 2023 (+/-) | 4.892 | 4.892 | ||
Stand 31-12-2023 | 1.710 | 0 | 4.892 | 6.602 |
Vastgestelde begroting | Realisatie | Verschil | |
---|---|---|---|
(1) | (2) | (3) = (2) - (1) | |
1.Rekening Courant RHB 1 januari 2023 +/+ stand depositorekeningen | 13.977 | 15.588 | 1.611 |
Totaal ontvangsten operationele kasstroom(+/+) | 58.031 | 125.997 | 67.966 |
Totaal uitgaven operationele kasstroom (-/-) | ‒ 58.031 | ‒ 112.012 | ‒ 53.981 |
2.Totaal operationele kasstroom | 0 | 13.985 | 13.985 |
Totaal investeringen (-/-) | 0 | 0 | 0 |
Totaal boekwaarden desinvesteringen (+/+) | 0 | 0 | 0 |
3.Totaal investeringskasstroom | 0 | 0 | 0 |
Eenmalige uitkering aan moederdepartement (-/-) | 0 | 0 | 0 |
Eenmalige storting door het moederdepartement (+/+) | 0 | 2.684 | 2.684 |
Aflossing op leningen (-/-) | 0 | 0 | 0 |
Beroep op leenfaciliteit (+/+) | 0 | 0 | 0 |
4.Totaal financieringskasstroom | 0 | 2.684 | 2.684 |
5.Rekening-courant RHB 31 december 2023 +/+ stand depositorekeningen (=1+2+3+4) | 13.977 | 32.257 | 18.280 |
De eenmalige storting door het moederdepartement betreft WOO (€ 476 K), POK/WAU (€ 0,6 mln), Toekomstvaste IV (€ 1 mln) en Informatisering Justis (€ 0,6 mln). Het hoge eindsaldo wordt verklaard doordat een deel van de leges (€ 14,5 mln) niet is geïncasseerd door de opdrachtgever.
Realisatie | Realisatie | Realisatie | Realisatie | Vastgestelde begroting | Verschil | |
---|---|---|---|---|---|---|
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2023 | ||
Risicomeldingen | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t | |
Volume | 1.100 | 2.190 | 1.100 | 1.100 | 1.100 | 0 |
Omzet (x €1.000)1 | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd | n.t.b. | n.t.b. | n.t.b. | n.t.b. | n.t.b. | |
TIV | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t | |
Volume | 869 | 781 | 750 | 800 | 800 | 0 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % verstrekking A binnen 3 dagen | 77% | 71% | 83% | 85% | 75% | |
Doorlooptijd: % verstrekking B binnen 4 weken | 91% | 97% | 100% | 97% | 75% | |
Doorlooptijd: % verstrekking C binnen 4 maanden | 99% | 100% | 100% | 100% | 95% | |
GSR | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t | |
Volume | 713 | 700 | 526 | 700 | 700 | 0 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % positieve beslissing binnen 8 weken | 93% | 93% | 87% | 93% | 95% | |
Doorlooptijd: % negatieve beslissing binnen 8 weken | 96% | 100% | 95% | 83% | 95% | |
BIBOB | ||||||
Tarief | € 700,00 | € 700,00 | € 700,00 | € 700,00 | € 700,00 | |
Volume | 324 | 418 | 291 | 230 | 430 | ‒ 200 |
Omzet* (x €1.000) | € 181 | € 217 | € 158 | € 133 | € 246 | |
Doorlooptijd: % binnen 8 weken | 61% | 54% | 62% | 39% | 60% | |
Doorlooptijd: % binnen 12 weken | 90% | 82% | 85% | 79% | 95% | |
Gratie | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t | |
Volume | 678 | 801 | 977 | 863 | 1.000 | ‒ 137 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % binnen 6 maanden | 90% | 80% | 66% | 72% | 90% | |
Verklaring omtrent het Gedrag (VOG NP) | ||||||
Tarief (via gemeenten) | € 41,35 | € 41,35 | € 41,35 | € 41,35 | € 41,35 | |
Tarief (elektronisch) | € 33,85 | € 33,85 | € 33,85 | € 33,85 | € 33,85 | |
Volume | 1.059.733 | 1.276.084 | 1.329.722 | 1.310.157 | 1.375.000 | ‒ 64.843 |
Omzet* (x €1.000) | € 35.872 | € 43.195 | € 45.011 | € 44.531 | € 46.543 | |
Doorlooptijd met onderzoek: % binnen 4 weken | 99% | 99% | 99% | 99% | 98% | |
Doorlooptijd: % binnen 8 weken na VTA | 85% | 75% | 70% | 47% | 90% | |
Verklaring omtrent het Gedrag (VOG RP) | ||||||
Tarief | € 207,00 | € 207,00 | € 207,00 | € 207,00 | € 207,00 | |
Volume | 6.520 | 6.112 | 7.411 | 6.529 | 11.500 | ‒ 4.971 |
Omzet* (x €1.000) | € 1.350 | € 1.265 | € 1.534 | € 1.352 | € 2.381 | |
Doorlooptijd met onderzoek: % binnen 8 weken | 100% | 100% | 100% | 100% | 98% | |
Doorlooptijd: % binnen 12 weken na VTA | 58% | 63% | 100% | 83% | 95% | |
Gratis VOG | ||||||
Volume | 134.146 | 156.161 | 217.737 | 225.730 | 200.000 | |
Omzet overige departementen (x €1.000) | € 2.164 | € 3.279 | € 3.436 | € 3.551 | € 3.270 | |
GVA | ||||||
Tarief | € 75,00 | € 75,00 | € 75,00 | € 75,00 | € 75,00 | |
Volume | 11.204 | 12.983 | 10.506 | 11.629 | 14.000 | ‒ 2.371 |
Omzet* (x €1.000) | € 890 | € 974 | € 788 | € 912 | € 1.050 | |
Doorlooptijd met onderzoek: % binnen 8 weken | 100% | 100% | 100% | 100% | 95% | |
Doorlooptijd: % binnen 12 weken na VTA | 100% | 100% | 97% | 71% | 95% | |
Naamswijziging | ||||||
Tarief | € 835,00 | € 835,00 | € 835,00 | € 835,00 | € 835,00 | |
Volume | 2.514 | 2.749 | 3.429 | 3.882 | 3.500 | 382 |
Omzet* (x €1.000) | € 1.562 | € 1.594 | € 1.835 | € 2.185 | € 2.041 | |
Doorlooptijd: % binnen 20 weken | 99% | 85% | 65% | 85% | 98% | |
WWM beroepen | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t | |
Volume | 139 | 151 | 300 | 100 | 150 | ‒ 50 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % binnen 26 weken | 94% | 97% | 90% | 60% | 95% | |
WWM ontheffingen | ||||||
Tarief | € 80,00 | € 80,00 | € 80,00 | € 80,00 | € 80,00 | |
Volume | 232 | 308 | 267 | 296 | 360 | ‒ 64 |
Omzet* (x €1.000) | € 18 | € 23 | € 20 | € 23 | € 25 | |
Doorlooptijd: % binnen 13 weken | 98% | 84% | 89% | 84% | 95% | |
BOA (Buitengewone opsporingsambtenaren) | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t | |
Volume | 6.797 | 9.560 | 8.589 | 10.151 | 11.000 | ‒ 849 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % verzoek art. 142 binnen 16 w. | 100% | 88% | 99% | 97% | 95% | |
BOD (Bijzondere opsporingsdienst) | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t | |
Volume | 661 | 509 | 528 | 622 | 560 | 62 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % BOD binnen 8 weken | 100% | 96% | 100% | 100% | 95% | |
WPBR ondernemingen | ||||||
Tarief | € 600,00 | € 600,00 | € 600,00 | € 600,00 | € 600,00 | |
Volume | 915 | 849 | 1.030 | 859 | 1.000 | ‒ 141 |
Omzet* (x €1.000) | € 431 | € 401 | € 618 | € 499 | € 450 | |
Doorlooptijd: % binnen 13 weken | 91% | 90% | 85% | 59% | 95% | |
WPBR leidinggevenden | ||||||
Tarief | € 92,00 | € 92,00 | € 92,00 | € 92,00 | € 92,00 | |
Volume | 1.052 | 964 | 861 | 1.222 | 1.100 | 122 |
Omzet* (x €1.000) | € 84 | € 81 | € 79 | € 112 | € 81 | |
Continue screening | ||||||
Volume | 281.233 | 290.537 | 310.256 | 334.127 | 309.000 | 25.127 |
Omzet overige departementen (x €1.000) | € 512 | € 521 | € 504 | € 668 | € 561 | |
Incassoregister ondernemingen | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Volume | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Omzet* (x €1.000) | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Doorlooptijd | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Incassoregister zeggenschapshebbende | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Volume | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Omzet* (x €1.000) | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Doorlooptijd | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Dienst Justis - totaal | ||||||
FTE- totaal (intern personeel) | 299 | 300 | 314 | 328 | 363 | |
Saldo baten en lasten in % van totale baten | ‒ 7% | 3% | 0% | 0% | 0% |