Budgettaire gevolgen van beleid
Ontwerpbegroting t (1) | Mutaties via NvW, moties, amendementen en ISB (2) | Vastgestelde begroting t (3) = (1) + (2) | Mutaties 1e suppletoire begroting (4) | Stand 1e suppletoire begroting (5) = (3) + (4) | Mutatie 2025 | Mutatie 2026 | Mutatie 2027 | Mutatie 2028 | Mutatie 2029 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Art. | Verplichtingen | 0 | 0 | 0 | 1.569 | 1.569 | 722 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Uitgaven | 0 | 0 | 0 | 1.569 | 1.569 | 722 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
8.1 | Wederopbouw | 0 | 0 | 0 | 1.569 | 1.569 | 722 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Opdrachten | 0 | 0 | 0 | 1.569 | 1.569 | 722 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Wederopbouw op Sint Maarten | 0 | 0 | 0 | 1.569 | 1.569 | 722 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Ontvangsten | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Geschatte budgetflexibiliteit
2024 | |
---|---|
juridisch verplicht | 0,0% |
bestuurlijk gebonden | 100,0% |
beleidsmatig gereserveerd | 0,0% |
nog niet ingevuld/vrij te besteden | 0,0% |
Juridisch verplicht
Van het totale uitgavenbudget op artikel 8 is 0% juridisch verplicht.
Opdrachten
Wederopbouw op Sint Maarten
Er vindt een reallocatie van budget plaats van € 0,8 mln. in 2024 en 2025 van artikel 7 onvoorzien naar artikel 8 om uitgaven voor de Royal Schiphol Group te kunnen dekken.
Er wordt uit de eindejaarsmarge € 1,0 mln. toegevoegd aan artikel 8 om facturen van Royal Schiphol Groep uit 2023 die in dat jaar niet ontvangen zijn, in 2024 te kunnen betalen.