Geintegreerde contractvormen (12.04) | Stand ontwerpbegroting | Mutaties 1e suppletoire begroting | Stand 1e suppletoire begroting | Stand 2e suppletoire begroting | Mutatie slotwet | Realisatie | Gevolgen MIRT | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Budget | Oplevering | ||||||||
(1) | (3) | (2) | (3) | (4) | (5) | ||||
Uitgaven | 191 | 25 | 216 | 351 | 24 | 375 | |||
1 | Aflossing tunnels | 51 | 4 | 55 | 51 | – 3 | 48 | ||
2 | A10 2e Coentunnel | 120 | – 51 | 69 | 110 | 34 | 144 | 2013 | |
A12 Lunetten Veenendaal | 71 | 71 | 20 | 0 | 20 | ||||
A59 Rosmalen–Geffen, PPS | 14 | 1 | 15 | 122 | 0 | 122 | |||
3 | A15 Maasvlakte Vaanplein | 42 | – 7 | 35 | |||||
N31 Leeuwarden–Drachten | 5 | 5 | 5 | 1 | 6 | ||||
Afronding | 1 | 1 | 1 | – 1 | 0 |
-
1. De aflossing is gebaseerd op het aantal voertuigen dat door de tunnel rijd. In 2011 is dit aantal minder dan verwacht.
-
2. Voor alle in 2011 uitgevoerde werkzaamheden zijn tijdig de facturen ontvangen en betaald. Eerder werd er nog vanuit gegaan dat een aantal facturen pas in 2012 betaald konden worden.
-
3. Door vertraging in de betaling van het DBFM-contract en de betaling ten aanzien van natuurcompensatie, verschuift een deel van de voor 2011 geraamde uitgaven naar 2012.